Ont i huvudet

Helgen har spenderat med Philip o vi gjorde i princip inget speciellt förutom igår då jag fick skjutsa runt en hel del i bilen så vart jävligt mycket övningskörande. Vi tog en sväng förbi City Gross o handlade en massa skit att vräka i sig under kvällen :P Och det gjorde vi med.

Annars förövrigt idag i skolan har inget varit bra över huvud taget.. Mådde inte bra när ja kom till skolan eller senare heller allt har bara gått dåligt o ja har haft ont som fan i huvudet. 

Inget blir ju bättre av att vårat internet suger heller! Kan fan inte spela HoN eller göra knappt någonting för Bornet är den SÄMSTA SKITEN JAG NÅGONSIN HAFT!!! Funkar fan aldrig, o vi betalar för den högsta hastigheten men helt plötsligt mitt i månaden tycker dom att vi har laddat ner för mycket o skit så internet hastigheten är "slut" Så vi kan inte använda internet knappt efter den perioden! Och problemet e att vi ALDRIG laddar ner någonting -,- Så fattar inte hur internet bara kan ta "slut" hur som helst hela jävla tiden det suger fan! Borenet borde gå i konkurs så usla som dom är.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag följer dig nu på bloglovin <3 följ mig gärna med <3 PuSs <3

2011-04-05 @ 14:13:55
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0