Träningsdags igen

Då var det dags att träna igen då! Är nämnligen så att jag ska börja gå ner i vikt, känns ganska välbehövligt nu faktiskt. Började i måndags förra veckan med att väga mig och sedan började jag träna i Torsdags, och har tränat nästan varje dag sedan dess. Än så länge har jag bara vägdt mig I måndags förra veckan och sedan denna måndag, så jag ska träna varje dag nu och sedan väga mig varje måndag. Har gått ner 1,6kg faktiskt så det är påväg frammåt iaf (: 

Sedan har ju lovet förövrigt varit helt okej än så länge, jag har väll inget gjort något alls men det får vara så. Philip är i Riga och åker hem imorgon vet inte om vi ska träffas då men det är sånt som märks. 

Men nu är det dags att dra ut och träna även om jag inte alls är speciellt sugen på det.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: sjuukt jävla underbar, en riktig kämpe! :')

2011-05-01 @ 17:55:07
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0