Äntligen dags för helg!

Jaha Torsdag idag då och skola som vanligt usch usch. Hade Industriell teknologi först och det gick helt okej faktiskt :) Lärde mig nått nytt... typ. xD Jag tror jag fattar hur man räknar ut utväxlingar och skärhastighet nu hahah. Bra att kunna?
Sedan var det estet! Jag gillar estet hur kul som helst oftast. Vi fick faktiskt se en lite powerpoint presentation om Mats Kardell, det var bara några bilder men hur sjukt som hellst var det faktiskt. Det var lite tidningsurklipp på honom och bilder ifrån tävlingar och sådant. Först fick man se hur han såg ut innan han börjat använda sig av droger för att bygga muskler och sedan fick man se när han var som störst, asså det var helt SJUKT! Hans lår var fan som min kropp eller något, har aldrig sett något liknande. 
Sedan var det svenska TYVÄRR! hatar den dyngan......
Sen hade ja megalång rast :D haha tills det var dags för underhålls teknik, han var inte så rolig idag :( Läraren ger alltid oss ett häfte man får jobba med och svara på frågor ca 20st, sedan efter det så får man gå igenom svaren i helklass, sedan skulle vi tydligen få ETT HÄFTE TILL!  Va fan vi som ville sluta tidigt... Lektionen är från 13:34-16:00 men jag jobbade på som en liten sate och skrev in i det sista så jag ÄNTLIGEN hann klart till 15:06 och hann ta det tåget :D Han vägrade släppa oss tidigt idag, han brukar ALLTID annars göra det liksom, men idag var man tvungen o jobba klart minsann.. 

Kvällen avslutas med lite tv mys och en massa godis och läsk :D Kan livet bli slappare? Älskar att vara ledig på fredagar så man får lååååånghelg :D

Sen får man ju inte träffa Philip heller :( För han ska minsann lana istället så det blir väll att sitta hemma och tråka för jag har fan inte ens pengar till att gå ut! Fy fan! Känner mig fattig. Har ett par skor undanställda dessvärre för 400kr så billiga är dom ju men jag ska hämta ut dom imorgon sedan vill ja ju även köpa massa andra saker ja inte har råd med. Livet är hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0