Common Day

Idag så är jag så himla trött! Så kommer förmodligen att somna tidigt även att jag redan sovit en stund efter skolan xD 
Min dag började dåligt -,- Så jävla sur vart jag... Hade styrteknik och hade lånat ut min dataladdare och blivit lovad att få tillbaka den tills idag men det hade man ju inte och min data var helt urladdad så jag inte ens kunde starta den. Så det var irriterande som fan. Men annars gick det bra med de praktiska arbetet på styrtekniken, kopplade upp två elscheman som faktiskt fungerade haha xD Sedan fick jag veta mitt resultat från Industriell teknologi som vi hade prov i förra veckan hörde minsann ryktas om ett MVG? Jajjemän det fick jag allt :) precis som jag skrev att jag skulle få, så då vart min dag lite bättre iaf. Efter styrtekniken var det lite lunch och allt avslutades med lite svets, fick sluta väldigt tidigt idag skulle sluta fyra men fick sluta halv tre så var i Linköping vid tre och blev då hämtad av pappa. Vi drog förbi Biltema för jag ska äntligen sätta dit ett nytt lås på mitt skåp nere på Dacke, sedan hittade jag en ny filt att ha vid datan! Min rosa börjar bli lite väl äcklig o skitig plus att Marwin har rivit ett hål i den, så Marwin fick behålla gamla filten o ja köpte en cool randig :D
Sedan vare till o åka hem o ja somnade direkt och sov till runt sju haha xD Sen kollade jag och pappa på Simpsons och efter det blev de Östenssons så ja kunde köpa Oreo<3 Mums!

Så nu sitter jag och äter Oreo och spelar HoN :) kan livet bli slappare?



Här är en bild på min nya filt :DD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0