En helt vanlig dag i mitt helt vanliga liv?

Idag började hela dagen med att jag inte kunde komma upp ur sängen... (som vanligt) Men idag var det extra segt. Men när man väl dragit sig upp o klätt sig skjutsade mamma in till Linköping så fick ja sitta där o vänta på tåget och sedan åka in till Mjölby, väl framme i Mjölby blev det att köpa en oboy på Pressbyrån xD Sedan blev det att starta dagen med verkstadslektion.. -,- har kommit ganska långt med min hammare nu dock, så har jag tur hinner jag klart med den tills vi slutar skolan. Sedan hade vi CAD och det sög som vanligt fy fan vilket tråkigt ämne det är. Men men fick ju sluta rätt tidigt så jag var i Linköping kvart i tre så mamma hämtade där och skjutsade hem, jag sov hela vägen hem xD SKÖNT! och när jag väl kom hem så sov jag en stund tills det var dags att äta. Dessutom fick man sig en semla till idag, nu börjar man bli lite trött på dom, för i skolan fick jag två st (man fick semlor igår i matsalen och det fanns kvar idag) Men dom hemma var godare för det var sånna med vanligcreme i :) 

Nu återstår endast att duscha, eventuellt plocka upp alla kläder ifrån golvet xD Lite jobbigt att typ tappa balansen av att försöka gå in på mitt rum :P Sedan slappa vid datan! Spela lite HoN och kanske lite Minecraft :P






Detta är då delar till det som ska bli en hammare, den vita delen är en plastbit (Ett hammarhuvud) Den delen i mitten är mittdelen av hammaren, och den biten längst till höger är bara en provbit som man måste göra för att visa att man kan alla moment inom svarvning så den ska jag inte ha till något, men kul att spara. Men nu återstår då att svarva ut ett till hammarhuvud fast i mässing? (tror jag) Sedan ett skaft sedan ska den vara klar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0