Fest!

Fredag idag igen och det innebär ledig från skolan :D Och idag var det så att jag stannade hemma och slappade tills Maja frågar om jag ska med ut vid kl 6 och då var det snabba ryck bara klä på sig och dra men jag hann allt. Så åkte jag och mamma till Maja och hämtade henne sedan drog vi på lite förfest hos Lisa och efter det tog vi bussen till stan. Det blev så att vi drog te LaScala för Lisa skulle hämta ut sin lön så vi satte oss där och drack lite och några killar bjöd oss på shots och annan dricka haha slappt :D Slippa betala själv. Sedan efter LaScala drog vi lite snabbt till Plaza men det var relativt dött där så jag och Klara drog te Kebab baren och delade på en pommes tallrik :P gött som fan var det :)
Sen vart det tillbaka till Plaza där vi tappade bort Sophia och Klara så Maja och jag stod helt ensamma för tidigare den kvällen medans vi fortfarande var på LaScala tappade vi bort Lisa och Jolle xD Så Maja och jag festade lite själva på Plaza, men bestämde oss för att avsluta på Pitch Black :D Det var rätt kul där med men vi drack inget på Pitch, men vi kände oss tvungna att dra där ifrån när vi träffade världens jobbigaste kille så allt slutade med en avslutning av kvällen nere på Plaza :D

När klockan var tre tog Maja sin buss hem medans jag själv fick ringa mamma och sova på hennes jobb till klockan kvart över 6 -,- Då var jag skapligt trött men gick ju och la mig när jag kom hem och sov till klockan 12 ungefär :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0