Fy fan för människor alltså

Jaha dagen började ju faktiskt bra i skolan jag svetsade lite Tig och sedan klippe jag upp 136 plåtbitar så jag har ett bra tag framöver att svetsa och öva på xD Sen var det ju första gången jag svetsade Tig och det gick relativt bra :)

Sedan blev det att gå upp till skolan för att ha lite Lunch relativt god mat var det faktiskt idag, sedan hade jag jättelång rast efter det. Egentligen skulle vi ha idrott 13:35 och estet efter det men vi skulle lyssna på en som heter Mats Kardell och har varit bodybuilder och blivit knarkberoende osv, vi skulle få höra när han pratade om hur och varför han blev bodybuilder och hur han vann sm, vm och sånna saker och sedan hur det kom sig att han vart drogberoende. Det var faktiskt intressant och höra honom prata om det. Så istället för idrott och estet lyssnade vi endast på honom och fick sluta en timme tidigare :) så det blev en bra dag! 

Men även idag upptäckte jag att någon stulit min skoldator, vilket jävla svin gör en sådan sak? Så fick gå och anmäla den stulen, så jag kommer få en ny utan problem eller att behöva betala något. Men för den jävla idioten som stulit datan kan det bli ett helvete för polisen ska jobba på att spåra upp datan och då när dom funnit den kommer den som har datan bli polisanmäld och utkastad från skolan så min fråga är, är det verkligen värt det? Jag själv skulle aldrig kunna leva med tanken att jag stulit någon annans egendom faktiskt skulle gå aldeles för mycket skuldkänslor. Förstår inte vilka jävla svin det finns här i världen. Dessutom är det roliga att datan var inlåst i ett omklädningsrum där endast 5 personer har tillgång till passerkortet man öppnar dörren med, så man kan ju utesluta mig så är det bara fyra kvar, sedan kan man utesluta en till som aldrig är i skolan, sedan är problemet att det är tre kvar och jag vet villka alla tre är ... Men men det där får polisen sköta inte mitt problem direkt men man blir ju så jävla arg när något sånt här ska behöva hända. Jävla kriminella svin lär er se skillnad på ditt och mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0