Hårfärgning!

Slacker Måndag! Idag på svetsen var jag så himla trött orkade inte svetsa så satt och jobbade med en egen skiss till Ritningsläran så den ska dom andra få jobba med imorgon ;) svår som fasen :D haha! Sedan så var det dags för lunch, jättelång rast, idrott och estet. Men esteten var inställd :( Och ja hade sån huvudvärk att jag inte skulle vara med på idrotten så jag fick skjuts upp te skolan och sa till att jag inte skulle vara med på idrotten sen fick jag gå hem :P Fick skjuts från Linköping av mamma och Sofie.

När jag kom hem så tänkte jag igenom min ide lite yttligare om att färga håret och åkte ner till östenssons och köpte färg :D haha så vill ju ha mörk brunt men måste förpigmentera mitt kritvita hår med knallrött först :D Såå sitter nu med jätterött hår :) Brunt blir det imorgon :P



Började med detta (mycket vitare Irl, och otroligt trassligt :D)




Slutade med detta för tillfället





Because GINGERS HAVE NO SOULS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0