Huvudvärk

Idag hade jag sån jävla huvudvärk när jag vaknade att jag stannade hemma även att jag egentligen inte hade någon lust med att missa Estet lektionen idag. Men men det fick jag stå ut med. 
Så jag har spenderat min dag med att sova och se på tv och nu mt kvällen har det blivit lite HoN. Har en bra winning streak, vann 7games i rad och sedan förlorade jag två och vann 2 igen xD Så det går frammåt! Sedan så gjorde något dumt :( jag hade lite över 800 silver coins (det är coins man tjänar själv genom att spela och vinna osv.) och då köpte jag en alt avatar till Rampage, Unicorn Rampage :D Men jag köpte den bara för att man skulle gå Rainbow rampage på köpet xD hahha. Sedan så köpte jag en grej som låser upp så att man kan ha bilder till sitt account så köpte jag faktiskt bilden "True Pros Support" :) Så hade inga coins kvar... och just nu har dom ett erbjudande på HoN att om man köper coins av dom och man köper tex 100coins då får man hälften av det man köpt extra alltså 150coins, så jag fick 3200coins ungefär för jag köpte det största packet :) Men det var inte så farligt dyrt utan det kostade bara 196kr :D (30Usd) och jag kände att jag hade råd med det eftersom att jag hade 500kr kvar från mitt förr förra studiebidrag så jag har ju 1000kr kvar på kortet fram tills nästa studiebidrag :) haha och det enda jag lägger mina pengar på är Oboy från Pressbyrån varje morgon för det är så jävla gött innan skolan :)

Så nu kanske jag ska spendera lite mera coins :D 

Dessutom har jag beställt en sak (inget stort) som kommer nästa vecka ungefär och jag säger inte vad det är föräns jag fått det :) Men det är något jag verkligen ser fram emot! Så lägger upp en bild när jag fått den :)

Imorgon åker jag till Philip<3 det har jag sett fram emot :) dessutom kom jag på att jag inte lagdt upp någon bild på honom så det ska jag göra och sedan fortsätta chilla Fb, msn och HoN <3




Philip Milton Carlsson 20/7-09       13/11-09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0