Idag då jävlar!

Idag är det ju Tisdag inget speciellt med det kan man tro, men men det är det minsann! För idag börjar mitt favoritprogram DESPERATE HOUSWIFES!!!!! :D Äntligen! gud vad jag har längtat efter det :)

Men men idag i skolan då, jag hade en seg morgon som alltid och väl i skolan gjorde jag klart mitt fula CD-ställ som nu står o skrotar i hallen, kommer förmodligen ställa in det i garaget sen xD Men otur hade jag också -,- Jag skulle slipa lite extra (med sandpapper) på hyllplanen o då står ja där o slipar utan att tänka på att ha handskar på sig, samma misstag som alltid så skar upp ett finger till idag... Men det vart inte så djupt som det igår för det från igår kanske borde ha sytts pga det sprack upp idag igen o började blöda. Aja men fick MVG på mitt cd ställ så det var det värt! :D

Annars har jag inte gjort något mer idag, slutade ju tidigt så jag kom hem redan vid 12:40 :) skööööööönt.

Nu ska jag bara sitta och vänta på att klockan blir 9 så man kan se sitt favoritprogram, men men tiden går nog fort har ju en liten god Smirnoff Ice att dricka (:


Här har jag hunnit sätta ihop taket+hyllplan och väggar...


Fotstället


Färdigt!


Fint min lärare skriver betyg va? XD Fick ju iaf MVG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0