Idag så rök tandställningen!

Jaha idag var det äntligen dags fick fan ta bort tandställningen idag! Tog ca en timme allt som allt :) Slappt var där redan 7:10 på morgonen :P Sedan bad jag dom att fixa till min avbitna framtand som jag haft trasig i fyra år xD Det vart skitsnyggt! :D Vart så nöjd man bara kan bli :) Men sedan vid 16:20 var det dags att åka tillbaka och få en liten ståltråd typ fastsatt bakom tänderna i underkäken för att dom ska hålla sig på plats ska ha den tills jag är 25år xD Men den känns ju inte som tur är :) Plastskenen ska jag ha hela tiden i en vecka sedan ska ja bara ha den på nätterna, men ja ska ju självklart ta ut den när jag äter :P Den är lite svårare att vänja sig vid, skaver typ lite på strängen ovanför framtänderna... Sedan är den stor o klumpig så kan inte bita ihop xD Men men tänderna vart ju skitsnygga så det är det värt :D Hade alltså tandställning i nästan fyra år! Hade från 26/4-07 till 23/3/-11 Så fy fan... efter alla dessa spänningar och operationen och allt så är jag skitnöjd med att äntligen ha fått bort den! Men man ser ju så sjukt annorlunda ut har ju inte sett mina tänder på fyra år så man tyckte man såg lite lustig ut först men men man vänjer sig att kunna se sitt smile igen. Sedan bad jag om att få bilder på hur mina tänder såg ut innan jag fick tandställning och det fick jag :D hahaha såååå fula! Fick bilder där dom endast justerat mina framtänder (Hade gummisnodd på dom så dom drog ihop sig för att gluggen skulle försvinna) Så bilderna visar ju hur jag såg ut när endast gluggen var borta. Men det lägger jag upp bild på imorgon för just nu är jag hos Philip. Jag hann ta en usel mobil bild på före och efter hos tandläkaren xD Men dom duger att se iaf :P hahah. Nu blire allt att chilla och kanske se på film innan man drar och sover för imorgon är det ju skola igen... BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu har jag valt ut den första vinnaren av presentkortet! Men två till finns att vinna i min nya tävling! Så det är bara att anmäla dig igen på länken här under om du vill!

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-2-presentkort-pa-one-piece-of-swed.html#comment

2011-03-24 @ 23:10:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0