Jobbig dag

Idag har inte varit en bra dag på något sätt alls! Vaknade och var trött som alltid haha men sen så var det ju prov direkt på morgonen och jag glömde papprena i skolan igår så hann inte plugga -,- Men ingen fara jag klarar Industriell teknologi iaf! Hade fel på en enda fråga :P Men men nöjd iaf måste jag säga. Det skamliga var ju att vi var 6st av 16st och gjorde provet, liksom sjukt att hela klassen skolkar hela tiden, efteråt fick jag veta att vi var 3st som faktiskt hade svarat på mer än två frågor.. Herre gud säger jag bara. Men sedan så gick alla andra lektionerna relativt bra och snabbt så det var ju positivt men hade världens sjukaste huvudvärk från lunch tills nu, så det var segt frammåt slutet men pappa hämtade mig i Mjölby efter skolan så jävla skönt att slippa åka tåg och buss faktiskt. 

När jag kom hem åkte jag och mamma till banken för att kolla vad som var fel med min internetbank, fixade ju dosa och visakort nu när jag fyllt 18 men endå fungerade inte skiten så fick fixa till det idag och nu fungerar det äntligen. Sedan har jag faktiskt sovit ett bra tag pga huvudvärken men det är ingen fara jag kommer kunna sova hela natten iaf jag är mästare på att sova, sen är jag ju ledig imorgon :)

Dessutom så var det en sak jag tänkte på hela dagen igår men som jag inte ville skriva  om just då så skriver det idag, igår var det exakt två år sedan min häst Kexet avlivades :( Han var nog världens finaste häst och det kommer jag stå fast vid för alltid, han var perfekt och jag tänker fortfarande på honom varje dag. Har funderat på om det kanske är dags att skaffa ny häst nu, för det känns så tomt utan en häst och jag tränar aldrig så det skulle göra mig bra att komma igång med träningen igen men men det är dyrt och tar massor tid med häst så kanske får komma överens med min syster om att låna hennes häst Lollipop. Vem vet.

Men nu är det dags att ta det lugnt och hoppas att huvudvärken går över, bäst att bota det genom att dricka cola och spela lite HoN! Haha :D






010101-090309 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0