Lördag

Idag kom då Philip hit!<3 Vi slappade ett bra tag tills vi gick och åt pizza sen tänkte vi gå ut på krogen men Philip hade inga jeans med sig och ville inte gå ut i mjuksbyxor så det blev att stanna hemma haha xD Ganska slappt endå får bli att gå ut någon annan gång, nu blir det väll att slappa ännu mer och kolla tv! Vi har ju minsann varit på Östenssons och köpt godis :D

Idag så har jag också övningskört, jag hämtade Philip i Linköping haha. Det gick faktiskt bra idag men jag HATAR att köra nya bilen för den ser inte likadan ut som den gamla bilen, så jag saknar gamla bilen men den har ju mamma som sagt krockat sönder. 

Nu har jag inget att skriva om för nu ska jag lägga mig i sängen med Philip! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0