Semledagen & Internationella kvinnodagen

Idag är det ju som sagt både semledagen och internationella kvinnodagen, dessutom så "Firar" Internationella kvinnodagen 100år idag har jag för mig att jag läste. Då blir det till att äta semlor lite senare när mamma kommit hem :D

Idag i skolan så slutade jag halv tolv! Så jävla skönt kan jag lova enda dagen på veckan man slutar tidigt. Men jag fick en hel del gjort idag i skolan faktiskt :) Klippte ut och bockade ett tak till det som ska bli ett CD-ställ, sedan klippte jag ut 20st hyllplan som jag hunnit bocka till hälften xD Men ska göra klart det nästa måndag^^ och då ska jag förmodligen också svetsa ihop hyllplanen och sen får jag se hur långt jag hinner med det andra :P

Efter skolan så gick jag o la mig en stund faktiskt, sedan eftersom att mamma är inte är hemma så fick pappa laga maten på det lätta sättet = Beställa mat från pizzerian, så det blev en kebabrulle. 

Har inget och skriva om direkt mer än att sådär såg min dag ut, intressant... NOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0