Skit-Måndag

Jaha då började dagen väldigt bra genom att vakna upp bredvid Philip<3 Men efter det så var det ju bara att göra sig iordning för skolan... tråkigt som alltid. När tåget var framme i Mjölby blev det att köpa sig en oboy på Pressbyrån mums! Sedan gå ner mot svetslokalen, bockade klart alla hyllplan till mitt CD ställ idag :) Sen svetsade jag ihop alla hyllplan och svetsade fast dom i väggarna, och satte även fast taget på väggarna så det enda jag har kvar är att svetsa fast foten, hoppas på bra betyg! Men det känns som om den ser helt okej ut xD Men imorgon så blir det väll att svetsa klart den så får se imorgon vilket betyg jag får.
Sedan skedde det ju även en liten olycka i skolan idag, när jag hade svetsat ihop hyllplanen så skulle jag ju slipa ner kanterna och göra den lite snygg och då råkade jag få slipskivan rätt i fingret. Så såret var ju inte speciellt stort kanske bara en cm eller något men det gick igenom halva fingret >_> Och dom tyckte jag skulle åka upp och sy men det ville inte jag för det känns lite onödigt att sitta och vänta på akuten för att få sy kanske två stygn i fingret så det slutade med att dom tejpade fingret^^ Vart lite chockad faktiskt att det kunde blöda så sjukt mycket från ett finger!

Annars har väll dagen i sig varit helt okej för när jag hade slutat skolan skjutsade pappa hem mig SLAPPT! Sov hela vägen hem typ XD Sedan sov jag en stund när jag kom hem, är alltid så trött efter skolan...

Men nu blir det väll att spela lite och slappa tills det är dags att sova :)



I brist på bilder får det bli denna bild ifrån Estland :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0