Skola och övningsskörning och slutligen en ny jacka!

Ja som rubriken lyder började jag hela dagen med att ha skola, hade enbart svets idag och slutade halv tolv. Kom till den insikt idag då jag insåg att jag förr eller senare var tvungen att ta itu med mina problem så satte mig ner och gav mig på TIG svets för att försöka bli klar... har ju sagt endast testat det en gång innan. Men till min förvåning går det skitbra! Endast lite för mycket genombränna så testade ett par bitar till och fick MVG på stumfogen :) Kände mig då tillräckligt självsäker för att ge mig på ytterhörnsfog och även där MVG! :) Då vart man glad iaf, så nu har jag bara kärlfog kvar och jag försökte det men fick inte alls till det -,- Fick inte ens dit en punkt så det blir att försöka sig på det nästa vecka igen och försöka klura ut hur det fungerar. Sedan har jag bara en annan uppgift kvar göra ytterhörnsfog med MMA och det ska nog gå helt okej.
Hade tur som fick sluta lite tidigare (som vanligt) så skyndade mig så jag hann med 11:26 tåget var precis att jag hann! För när jag kollade klockan i omklädningsrummet var den redan 11:21 så bytte om snabbt som fan och sprang till tåget och som sagt var precis att jag hann :)

När jag äntligen var hemma blev det att steka lite potatis och bacon :) fy fan vad gött det var. Sedan la jag mig i sängen och skulle titta på Svampbob men skälvklart somnade jag... Har haft sån sjuklig huvudvärk ända sen i Torsdag så sov ett bra tag, men vid halv fem var ja tvungen att gå upp. Det var nämnligen dags att övningssköra till Motala, för i Motala skulle jag inhandla en ny vårjacka. Behövde bara kolla i en affär för att hitta den perfekta! Den är lite beige/grå aktig vanlig snygg jacka, sedan fick jag ju även mina nya svarta Converse igår så nu har jag lite nytt att använda om våren tänker anlända snart. Men det var faktiskt jävligt varmt ute idag så nu får man hoppas att våren är påväg.

Sedan så väntar ju en stor dag imorgon! Men tänker inte säga vad det är förens imorgon :) Vissa vet ju redan men det är inte många :D Det ska bli redigt roligt!

Bild på jackan finns på denna länk! Dock kostade jackan 499kr i butik men verkar vara billigare på internet...
http://veromoda.bestsellershop.com/SE/ytterklader/livo-short-trenchcoat---ko/398368

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)





2011-03-23 @ 00:01:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0