Slapp dag

Vaknade flera gånger imorse av att Philip låg där och trängdes så jag nästan inte fick plats xD så till slut var jag tvingad att gå upp när mobilen ringde. Det var pappa som ringde och skulle hämta mig så då var det bara att packa ihop och sedan sitta vid datan och vänta på att skjutsen kom. Till slut kom han allt fram och då var det bara att säga hej då till älsklingen och bege sig hemmåt.

Väl hemma satte jag mig och slappade tills det var dags för mat, blev pastasallad med ost och skinka :) GÖTT! Sedan spelade jag lite HoN tills det var dags för Solsidan :D haha helt okej avsnitt som vanligt^^


Dessutom spelade jag Maliken idag har bara testat han en eller två ggr innan men idag så drog jag allt till med statsen:
14/1/11
515Gpm
iItems: Steamboots, riftshards, daemonic breastplate och Symbol of rage

Då vart jag väldigt stolt när dom andra fick lov att dra concede ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0