Slappt

Idag började allt som vanligt med skola.. usch! Men det var helt okej faktiskt för vi skulle ha industriell teknologi på morgonen sen estet, svenska och underhålls teknik men istället fick vi ha förlängd estet lektion! Vi tog bort svenskan och hade estet för två instruktörer skulle komma och lära oss armbrytning :) Det var faktiskt skitkul :) Så det kanske vore något att testa på för han som instruerade tyckte att jag hade bra teknik och en stark handled lol xD hahaha det är ju min spelarm ;) 
Efter det hade jag ca två timmars rast uschhhh..... men till slut blev det Underhålls teknik och läraren skulle på nått möte så vi skulle sluta kl. tre istället för fyra men då ville alla hem ännu tidare så han sa att vi kunde jobba efter beting xD Så när vi hade gjort klart häftet fick vi gå :P Jag tog fem i halv två tåget :P sen väl i Linköping hämtade pappa mig och vi skulle i våran tur hämta mamma :P 

Det hände en riktigt sjuk sak på resecentrum med XD HAHAA Jag satt och smsade med Philip så kom en gubbe fram och frågade ifall jag var bra på att smsa och ja bara aah... det är jag väll? Och han bara kan du hjälpa mig att skicka ett sms för jag kan ju inte. Så jag hjälpte honom och han sa några ord i taget som jag skulle skriva och det vart bara värre och värre xD Detta ville han att jag skulle skriva "Tack för din senaste mycket attraktiva bild. Vill gärna träffa dig. Ring mig så vi kan bestämma tid. Svaret på din fråga är 50 och Stockholm" Ungefär något sådant och jag kände mig nästan lite blåst när jag satt och skickade det smset åt honom från hans mobil xD Liksom... han var minst 70år xD 

Herre gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0