Sunday

Vaknade relativt tidigt för att vara jag idag vaknade faktiskt vid elva men låg vaken ett bra tag och väntade på att Philip skulle vakna, men han vaknade ju inte. Så efter ett tag tröttnade jag och gick upp och käkade frukost och övningskörde en timme till Motala och hem. När jag kom hem igen väckte jag Philip och då var klockan 4 xD haha. Resten av dagen har vi bara slappat faktiskt så fick bli att äta och dra till Östensson och köpa godis tills kvällen då man skulle se på Solsidan och Pretty Woman! Fanns ju faktiskt tre bra filmer att välja mellan ikväll, Pretty Woman, Män som hatar kvinnor och Bröllopsfotografen, men som sagt fick bli en gammal favorit. Så nu när filmen är slut blir det väll att göra sig iordning och sedan sova för jag e redan rätt så trött, och man har ju en lång tråkig skoldag imorgon, inget att se fram emot direkt. Så det var väll allt jag hade att skriva om för idag, jag har väll egentligen aldrig något vettigt att skriva om men så är det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0