Tråkig helg

Ledig idag då som sagt men tyvärr kom min syster och väckte mig halv nio fy fan då vart jag lite sur. Följde med henne till stallet och borstade Lollipop och satt i bilen o väntade medans hon red.. KUL! 

Äntligen så kom det ögonblicket då jag skulle sola lite för att vänja mig tills jag åker till Tunisien, och jag solade inte länge alls, men är redan sönderbränd. Sjukt. Hatart. Blä.

Sedan till slut så fick jag ju mina skor idag med! HAHA :D Äntligen dom ska invigas på krogen nästa helg :)

Och självklart så finns inte skorna på någon internetsida så har ingen bild att visa och orkar inte ta en egen. 

Ser UNGEFÄR ut som denna sko fast snyggare ;) Har typ som en liten rem runt med ett knäppe på, sedan har min sko inte dom där nitarna heller... Sedan har jag dragkedja på båda sidorna.
http://yourbf.files.wordpress.com/2009/10/dinsko1.png?w=300&h=238

Jaha sedan blir det väll att bara sitta och glo resten av natten har inget att göra hatart.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Ska vi följa varandra på bloglovin sötnos ?=) kram <3

2011-04-03 @ 01:11:32
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0