Trasig Dator.....

jaha dags för Onsdag igen... Värsta dagen i skolan är det men som tur var hade vi inte verkstad idag utan vi hade styrteknik i min grupp. Det var en seg lektion dock men gjorde tre st el uppkopplingar som alla fungerade! Det ni. Dagen var så lång och tråkig men till slut tog iaf styrtekniken slut och det var dags för svets. Jag skulle koppla in en ny Tig och det gick fan inte.. Bytte delar fram och tillbaka men den fungerade aldrig så satte dit lite nya delar men då saknades det en slangklämma så hittade en som var aldeles för stor och det tog tid att få den att passa. När allt väl var på plats och det var dags att testa vad händer då? Jo gasen är slut. Så Peter fick byta den men då naturligtvis så fungerar inte svetsen iaf för då var det fel på sjävla apparaten så den tog inte emot någon gas.. Fy fan seg jävla dag.

Sen slutade hela dagen med att sluta tidigare så det var ju skönt det iaf och nu är det minsann bara en dag kvar innan det äntligen är helg :D Något att se fram emot :)

Igår gick datan sönder så jag lämnade in den idag, och han lagade den direkt! Tur var väll det..

Sedan så var det ju så att jag färgade klart mitt hår idag :) Art in progress^^ Nejvars men jag la i MÖRKBRUNT men fick rödbrunt xD Såå jaa det är mycket röda inslag i det :P Men svårt att få det på bild, så det ser brunt ut. Men jag är nöjd med det men tror att när denna toning släpper så ska jag permanenta med rött :) Gillade det röda!

(ja jag ska fixa mina ögonryn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0